Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia w naszej szkole rozpoczął się od przeprowadzenia testu w klasach III-VIII, mającego na celu wyłonienie ekspertów w dziedzinie tabliczki mnożenia. Następnie uczniowie, zainspirowani ideą promocji matematyki, angażowali się w tworzenie plakatów promocyjnych, na których prezentowali różne metody nauki mnożenia oraz ciekawe fakty związane z tą dziedziną.

W trakcie kreatywnych prac nad plakatami, jeden z uczniów postanowił przeprowadzić krótki wywiad. Z odwagą zwrócił się do nauczyciela oraz kolegów z ławek, pytając o ich doświadczenia z tabliczką mnożenia i jakie metody uważają za najskuteczniejsze. Odpowiedzi uczestników wywiadu uwydatniły różnorodność podejść do nauki matematyki oraz pozytywny wpływ aktywnego zaangażowania w proces uczenia się.

Cały dzień poświęcony Światowemu Dniu Tabliczki Mnożenia był nie tylko okazją do zdobywania wiedzy, ale także doskonałą okazją do promocji pozytywnego podejścia do matematyki wśród uczniów naszej szkoły. Aktywność i zaangażowanie uczniów podczas tworzenia plakatów oraz przeprowadzania wywiadu przyczyniły się do zbudowania atmosfery entuzjazmu wobec matematyki.