Wyniki rekrutacji podaje się do publicznej wiadomości, podając imię i nazwisko kandydata oraz adnotację, czy został przyjęty czy nieprzyjęty do danej placówki. Listy takie są umieszczane w widocznym miejscu, w siedzibie danego publicznego przedszkola, szkoły, czy innej placówki.
Jedynie podczas pandemii listy można było publikować w Internecie – zgodnie przepisami wydanymi na podstawie specustawy ws. koronawirusa ─ wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie list kandydatów, o których mowa w art. 158 ust. 1 i 3 Prawa oświatowego, podaje się do publicznej wiadomości także na stronach internetowych tych jednostek. W ocenie UODO nie jest natomiast dopuszczalne publikowanie tych list na portalach społecznościowych czy fanpage’ach placówek oświatowych. UODO jednak zaleca, aby korzystać z form komunikacji elektronicznej i indywidualnie informować kandydata i jego rodziców o wynikach przeprowadzonej rekrutacji. Jednocześnie w ocenie UODO, po zakończeniu czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty, należy usunąć listy przyjętych kandydatów ze strony internetowej i zamieścić je na tablicy ogłoszeń w placówce.
W związku z powyższymi informacjami lista dzieci przyjętych do przedszkola, oddziału przedszkolnego oraz lista uczniów przyjętych do klasy pierwszej zostaną umieszczone w widocznym miejscu w siedzibie placówki.
Szkoła będzie również kontaktować się telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej z rodzicami dzieci/uczniów zakwalifikowanych i przyjętych do naszej szkoły/przedszkola.